BENGKEL JURULATIH MODUL 2 PADA 5 – 9 MAC 2012
DI MAJLIS SUKAN NEGARA BUKIT JALIL, KUALA LUMPUR
Bengkel ini telah disertai oleh 22 jurulatih Mykids Soccer dari seluruh Negara terdiri daripada Ketua jurulatih, penolong jurulatih serta jurulatih penjaga gol.
Tujuan bengkel adalah untuk menerangkan Modul ke 2 program latihan secara teori dan praktikal. Modul latihan bagi program Mykid Soccer akan diberikan setiap 3 bulan supaya
Latihan yang dijalankan disetiap pusat sentiasa selaras dan bersistematik.
Bengkel telah dikendalikan oleh Pengarah Teknikal FAM merangkap Pengarah Teknikal Program Pembangunan Bolasepak Negara En. Lim Kim Chon, Jurulatih Penjaga Gol FAM En. Lim Chuan Chin dan penyelaras kursus En Ibrahim Hj Mohamed.
Laporan hari Pertama – 5 Mac 2012
Sesi petang – 4.00 pm
Peserta bengkel melapur diri dan sesi taklimat telah dijalankan. Peserta telah dibahagikan kepada 2 kumpulan dan diberikan jadual tugasan harian bagi setiap kumpulan.
Sesi Malam – 8-00 malam
Pada sesi malam kesemua peserta diminta menyediakan nota serta perbincangan berhubung latihan-latihan yang akan dijalankan.
Senarai nama peserta bengkel:
BIL | NAMA JURULATIH | NEGERI |
1 | YUSRI CHE` LAH | PERLIS |
2 | ROSLE BIN MD DERUS | PERLIS |
3 | HAZDI ZAIRI BIN ZAKARIA | PERLIS |
4 | MOKHTAR BIN YAACOB | KEDAH |
5 | NADARAJAN al CHELLAMUTHU | PENANG |
6 | SHAPIE BIN INCHE MAT AMIN | PENANG |
7 | RAJA AZLAN SHAH BIN RAJA SH`OIB | PERAK |
8 | OAM SIVALINGAM A/L GOPAL | PERAK |
9 | SUHAIMI B MAT LAZIM | PERAK |
10 | RAZAK BIN JAAMADI | K.LUMPUR |
11 | AHMAD OTHMAN | N.SEMBILAN |
12 | JUDE THADDEUS STA MARIA | N.SEMBILAN |
13 | MOHD NASRI BIN SAHAT | MELAKA |
14 | A.MUSTAFFA AB RAHIM | JOHOR |
15 | MAT NOOR BIN BIDIN | TGNU |
16 | AHMAD SHAHIRUDDIN BIN ABD. MANAN | TGNU |
17 | ABD RAHIM AHMAD | KTAN |
18 | ZANAWI BIN ZEN | SWAK |
19 | HAZRI ABDULLAH @ HENRY | SWAK |
20 | REYNOLD RENDY SATOR | SWAK |
21 | OSMERA BIN OMARO | SABAH |
22 | MOHAMAD JAAFAR B MOHD YUSOF | SABAH |
Sesi tamat jam 10 malam
Terima Kasih
Ibrahim Hj Mohamed
No comments:
Post a Comment