Monday, November 28, 2011

LAPORAN PENGELOLAAN KEJOHANAN MYKIDS SOCCER PERINGKAT KEBANGSAAN - PERLAWANAN SUKU AKHIR - 27 NOV 2011






KEPUTUSAN PERLAWANAN PERINGKAT SUKU AKHIR - 4.30 PETANG
(PERLAWANAN DITANGGUHKAN)

27 NOV 2011 (AHAD)

Perlawanan Peringkat Suku Akhir telah diadakan serentak melibatkan 4 padang di Universiti Teknologi Petronas (UTP) pada jam 4.30 petang, 27 Nov 2011 (Ahad). Waktu perlawanan Peringkat Suku Akhir ini telah diawalkan daripada jadual asal pada jam 5.00 petang kepada jam 4.30 petang setelah pihak Jawatankuasa Pengelola mengambilkira faktor cuaca yang tidak menentu dan sering hujan lebat pada lewat petang. Walau bagaimanapun, hujan renyai-renyai yang turun semasa perlawanan dimulakan telah bertukar menjadi hujan lebat diselangi kilat serta menyebabkan berlaku takungan air yang serius di dalam padang menyebabkan pengadil telah mengambil keputusan untuk memberhentikan perlawanan untuk seketika. Walaupun hujan lebat telah berhenti namun masih terdapat takungan air di beberapa kawasan padang. Perlawanan tidak dapat diteruskan dan pihak Jawatankuasa Pengelola telah memutuskan untuk menangguhkan keempat-empat Perlawanan Peringkat Suku Akhir ke esok hari (28 Nov 2011 @ Isnin) pada jam 8.00 pagi.


28 NOV 2011 ( ISNIN)

PERLAWANAN PERINGKAT SUKU AKHIR (PERMAINAN SEMULA)
8.00 PAGI

Perlawanan Suku Akhir Kejohanan MyKids Soccer Peringkat Kebangsaan 2011 akan dimainkan semula pada jam 8.00 pagi, 28 N0v 2011 (Isnin) melibatkan jadual perlawanan seperti berikut:-

Padang A : Kelantan vs Terengganu
Padang B : Kedah vs Sabah
Padang C : Selangor vs Melaka
Padang D : Perlis vs Perak


JADUAL PERLAWANAN PERINGKAT SEPARUH AKHIR
3.00 PETANG

Pemenang Perlawanan Peringkat Suku Akhir akan bermain di dalam Perlawanan Separuh Akhir pada hari yang sama 28 Nov 2011 (seperti di dalam jadual pertandingan). Namun waktu perlawanan juga telah diawalkan dan akan dimulakan pada jam 3.00 petang setelah mengambilkira keadaan cuaca yang sering hujan lebat di lewat petang sejak kebelakangan ini.

Sekian.

No comments:

Post a Comment